Converto
Amator
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:22, 22 Cze 2006 Temat postu: Blehna |
|
|
Witam chciałbym wam przedstawić pewną grę, którą serdecznie wszystkim maniokom RPG polecam i powinna się wam spodobać.
To jest jedna z niewielu gier gdzie rywalizacja przebiega zarówno na forum jak i w grze.
Pragnąłbym przypomnieć, że gra nie posiada grafiki. Jest to gra MMORPG, ale sama rozgrywka i sterowanie postacią nie jest szczególnie trudna, walki odbywają się na wielkiej arenie i po zdobyciu określonej liczby punktów zdobywa się następny poziom. Co miesiąc jest przeprowadzony reset gry, dzięki czemu każdy świeży grac może grać z każdym na tych samych zasadach a i dzięki resetom w grze typowani są zwycięscy turniejów. Nie trzeba ściągać z Internetu gra się przez przeglądarkę internetową.
Oto adres [link widoczny dla zalogowanych]
Oto krótki opis.
Za zarobione złoto można zaopatrzyć się w sklepie w broń oraz pancerze. W sklepie można dokonać trzech rodzajów transakcji kupno, sprzedaż (tylko pancerze),wymiana.
W przypadku wymiany płacimy różnicę cenową pomiędzy przedmiotami lub dostajemy wyrównanie, jeżeli chcemy kupić tańszy pancerz. W przypadku broni, w ofercie możemy wybrać spomiędzy przedmiotów ulubionych dla naszej rasy. Człowiek, jako że nie ma preferowanego typu broni, ma dostępny cały asortyment.
W Blehnie rasy różnią się nie tylko nazwą i początkowymi wartościami cech. Każda rasa posiada unikalną umiejętność niedostępną dla innej rasy.
Człowiek - uczy się lepiej niż inne rasy oraz umie posługiwać się dowolnym rodzajem broni (udaje się więcej treningów niż innym rasom, może z równą skutecznością używać każdej klasy broni.
Ork - podczas walki jego ciosy potrafią zdezorientować przeciwnika, co pozwala mu na wyprowadzenie dodatkowego ataku (szansa na dodatkowy atak w rundzie).
Krasnolud - wyróżnia się niesamowitą siłą i potrafi zadawać dużo silniejsze ciosy (szansa na zwiększenie zadawanych obrażeń w rundzie).
Goblin - te przebiegłe, zielone stwory pokrywają swą broń trucizną (szansa na zatrucie przeciwnika - trucizna zadaje obrażenia przez określoną ilość tur).
Elf - potrafią wyprowadzić celny i silny cios zanim przeciwnik zdąży się przygotować do walki (szansa, że na początku walki zada silny cios).
Zombie - budzą grozę w szeregach swoich wrogów (szansa, że przeciwnik zostanie sparaliżowany na określoną ilość tur).
Co godzinę graczowi jest przyznawany jeden punkt walki. Można posiadać maksymalnie 48 PW. Punkty walki służą do atakowania innych graczy. Jeden atak kosztuje jeden punkt. Aby móc zaatakować innego gracza należy posiadać, co najmniej 1 PW.
Każda rasa ma swojego "rasowego wroga". Walka z rasowym wrogiem jest łatwiejsza niż z inną rasą, aczkolwiek nie gwarantuje to zwycięstwa. W walce z tak samo rozwiniętą postacią (suma cech powinna być taka sama) i identycznie uzbrojoną (ta sama broń i pancerz) wróg rasowy przegra większość walk. Nie należy przeceniać tej właściwości i atakować wrogów będących 2 poziomy doświadczenia wyżej. Taki atak ma powodzenie w przypadku dobrego rozwoju postaci a nie bazując na samym "wrogu rasowym".
Ludzie najlepiej walczą z Orkami a Gobliny z Elfami. Nie znaczy to, że Krasnolud nie wygra z Orkiem. Jeżeli posiadasz dobrze rozwiniętą postać to masz szansę wygrać z każdym. Wraz z poziomem doświadczenia efektywność tej właściwości słabnie. Na wysokich poziomach doświadczenia nie ma już praktycznie wpływu na wynik walki.
Na początku gry postać posiada 8 punktów treningu i za każdy zdobyty poziom doświadczenia dostaje kolejne 4. Punkty treningu pozwalają na zwiększenie cechy postaci jednak trzeba uważać, gdyż im wyższa jest dana cecha tym trudniej jest ją wytrenować i może się zdarzyć sytuacja, że trening się nie uda.
Każdą postać charakteryzują cztery cechy: siła, zręczność, zwinność oraz żywotność. Każda z tych cech ma wpływ na walkę:
Siła - od siły zależy ilość zadawanych obrażeń
Zręczność - od zręczności zależy jak często postać trafia przeciwnika
Zwinność - od zwinności zależy jak często postać unika trafień przeciwnika
żywotność - od żywotności zależy ile postać posiada punktów życia
Im wyższe wytrenowanie danej cechy, tym lepsza w walce jest postać.
Za wygraną walkę postać otrzymuje odpowiednią ilość punktów doświadczenia. Ilość ta zależy od różnicy poziomów doświadczenia postaci (n_lvl - poziom doświadczenia napastnika, o_lvl - poziom doświadczenia obrońcy). Za wygraną walkę ofensywną (gracz zaatakował i wygrał) zwycięzca otrzymuje następującą ilość punktów doświadczenia:
o_lvl - n_lvl exp
5 15000
4 12000
3 9500
2 7500
1 6000
0 5000
-1 4000
-2 2500
-3 500
-4 0
-5 0
W przypadku wygranej walki defensywnej (gracz został zaatakowany i wygrał) zwycięzca otrzymuje 1/4 punktów doświadczenia, jaka by mu się należała, gdyby to on był atakującym. Po uzbieraniu 100000 punktów doświadczenia postać awansuje na kolejny poziom doświadczenia.
Na forum jest również KRB ( Księga Rekordów Blehny) gdzie zapisuje się najlepsze osiągnięcia w danym turnieju takie na przykład jak Najsprytniejszy Wojownik, Najszybszy Wojownik i wiele innych konkurencji, po czym na koniec turnieju się to przelicza i otrzymuje się wyniki rywalizacji na Forum.
Gra zaczęła istnieć od marca 2004 roku. Od tej pory posiada całkiem liczne grono fanów tej gry.
Jeżeli to wszystko przeczytałeś serdecznie zapraszam cię do gry.
PS. To jest opis gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|